Monday, February 22, 2010

Hari Yang Memenatkan Tapi Best


Semalam aku keluar hantar anak suadara aku ke sekolah aminuddin baki sorang & sekolah seri cyberjaya sorang,dua Perempuan yang tersagat comel orangnya hehe.Tapi aku nak bagi tahu yang hati aku ni gembira sikit sebab.sebab ape ya??? haha mana leh bagi tahu rahsia laakan...

Masa balik hantar anak saudara aku,perut terasa lapar pulak mana tak laparnya nak pergi cyberjaya bukan dekat jauh tu.Sampai dekat sungai besi hujan dengan lebatnya huhu.jadi sampai dekat key el,aku singgah mc’d jap melahapkan diri bagi perutku kenyang.Time makan tuh laju je x tgk dah kiri kanan dah lapar sangat santap je Ngeee....

Lepas aku makan je aku angakt bontot aku ni terus je belah sampai umah pukul 9 mlm Fuhhhh penat tak yah cakap la.Balik mandikan diri,buka peti ais tgk apa yang ada makan lagi hehe sampaikan laptop pun tak sempat nak buka al maklumlah penat ....Jadi persiapkan tempat tido tutup lampu terus tido sebelum tuh set loceng jam dulu kan nanti tak terbagun pulak besok pagi.Kalo dah kawen tuh lain cerita la kan,boleh wife kita tolong kejutkan ( Amboi Abg AmiEr kita ni Cam Dah Tak Sabar Je Nak Kawen Hahaha )Belum ada lagi laa yang spacial laa.Ngee... =)

Masa dekat cyberjaya tak sempat aku nak bergambar,jadi takde la gambar walau pun camera sony kesayangan aku ni aku bawak sekali masa pergi sana,kesian dia tak dgunakan haha sabar je la.....

4 comments:

Berd said...

haha.
baek ko pi kawen cpt. gaye mcm nk dah tu.
papepon gua sokong ko bro.

wakaka

Kampungku2u said...

Ngat kawen mcm nk p makan ke.. dapat beli nasi ayam terus dapat bawak balik umh..haha kena da perancangan dulu beb...Jgn amik mudah je nak kawen neh...x leh pgey ustaz la cam neh haha.... thanx sudi komen...

unniesya said...

hati gembira sebb pe.??hehe

Anonymous said...

cik amier! nak makan mcD.! haha. bagus2 tunjuk gamba ne, bagi orang yang duk jauh dari bandar lagi terliur nak makan. hahaha. :p

Klik Klik Di Sini