Asmaul Husna

Calendar

Chat Room

Yahoo Massenger

Klik Klik

Klik Untuk Bagi Makan

Klik Link

My Blog List


Hari ni aku tak berapa sihat pening kepala sikit...tapi aku nak tulis jugak satu cerita kisah kawan aku dengan doctor...Kawan aku ni penah terlibat dalam satu kemalangan yang mengerikan patah sana, patah sini.. kepala pun dah tak betol...Jadi satu hari kawan aku ni malas nak pergi kerja.. saje je nak ambil mc...Jadi dia pergi la jumpa doctor...

Doctor : Masuk sila duduk..Em sakit apa ?

Lan : Saya sakit otak Doctor !!

Doctor : Ehh dah berapa lama sakit???

Lan : Dah berbulan - Bulan doctor...

Doctor : Kenapa boleh sakit otak ???

Lan : Saya kemalangan jalan raya doctor...

Doctor : Ehh.. Sakit otak bukan kat sini...

Lan : Habis tu kalau bukan kat sini kat mana lagi doctor???

Doctor : Dekat hospital orang bahagia...

Lan : Hospital bahagia pun ada jugak ke doctor....tak nak la saya doctor buat apa saya kat sana..kat sini saya dah bahagia dah sekarang ni...

Doctor : Kalau awak dah bahagia kenapa masih sakit otak???

Lan : saya sebenarnya doctor nak bahagia dekat rumah saya je doctor ...kalo bahagia dekat hospital bahagia nanti otak saya bertambah tak bahagia....

Doctor : Macam ni je la saya bagi awk satu surat nanti awak bole rujuk dekat hospital besar.. Dekat sana nanti doctor akan tengok otak awk dekat mana yang sakit..ya...

Lan : Terima kasih doctor

Sampai je kat luar klinik “hampeh punya doctor dia ingat aku ni betol2 sakit otak ke ape ...otak aku lagi sihat dari dia”...Nampaknya kena datang keja jugak la macam ni....

Moralnya dekat sini sekiranya niat kita baik maka kita akan dapat la yang baik...Sekiranya niat kita dah tak baik kita akan dapat la yang tak baik malah apa pun kita tak dapat....

Category : edit post

2 Response to "Doctor & Pesakit Otak"


  1. Kampungku2u Said,

    hehe.. thanx sudi komen..

     

Klik Klik Di Sini

Time

Klik2 Di Sini

Award From Unniesya

Followers

Bagi Makan Ya

Klik Link

Ada Apa Pada Nama

MOHD AMIR
MMesra
OOportunis
HHarum
DDinamik
AAmanah
MMenawan
IIkhlas
RRamah
Apa ada pada nama?