Asmaul Husna

Calendar

Chat Room

Yahoo Massenger

Klik Klik

Klik Untuk Bagi Makan

Klik Link

My Blog List

Ayam Golek Tergolek

On 6:43 PM



Gambar Hiasan...

Hari ini aku rasa nak makan ayam golek jadi semalam aku dah buat servey kedai mana yang paling best nak dapatkan ayam golek .. aku ngat kejap lagi aku mahu terjah kedai yang di katakan sedap menyegat macam goreng pisang panas haha beria je macam la sedap sangat..malam ni ada pasar malam pulak memang ada je yang tengah fikir nak beli...makan tidak jugak.....

Sebenarnya sudah lama aku tak makan ayam golek ,asyik makan ayam jugak tapi ayam kfc je jadi nak tukar selera pulak kepada ayam yang tengah tergolek kepanasan dengan aroma yang pasti cukup menyelerakan pada sesiapa yang tengok mesti akan mahu merasa keenakan ayam golek kak kiah hehe... suke2 je letak nama takda la aku pun tak tahu nama dia apa yang penting sekejap lagi akan aku terjah.... dengar cerita ada anak gadis comel meletup habis hehe.. ni nak beli ayam golek ke nak tengok ayam golek issshhhh sama je tuh yang penting mata tak tersasar ke arah lain sudah.... 

Tahun lepas masa bulan Ramadhan aku ada beli ayam golek ,tapi nak dapat satu ekor punya la lama aku tunggu ,berjam-jam jugak la untuk dapatkan ayam golek orang ramaikan bulan puasa kena banyakan bersabar.. Bercakap pasal puasa sebenarnya kita dah hampir ke arah bulan Ramadhan ,bila waktu bazar bukan main lagi itu nak beli ini nak beli masa berbuka makan sejemput je lepas tu dah tak nak makan sebab banyak sangat minum air yang selebihnya tak habis bagi kucing makan ,itupun kalau ada kucing dekat rumah .teringat pulak kat kampung berbuka puasa dengan family...sekarang bila dah jadi anak perantau berbuka puasa dengan kawan yang nama dia ali lak hehe takda la gurau je... hai bila la nak kawen hehe.......

Sekian.....................Terima Kasih

Category : edit post

0 Response to "Ayam Golek Tergolek"

Klik Klik Di Sini

Time

Klik2 Di Sini

Award From Unniesya

Followers

Bagi Makan Ya

Klik Link

Ada Apa Pada Nama

MOHD AMIR
MMesra
OOportunis
HHarum
DDinamik
AAmanah
MMenawan
IIkhlas
RRamah
Apa ada pada nama?