Asmaul Husna

Calendar

Chat Room

Yahoo Massenger

Klik Klik

Klik Untuk Bagi Makan

Klik Link

My Blog List


Hari ni aku balik awal keja sebab nak tengok separuh akhir kejohanan badminton Piala Thomas malaysia menentang Denmark.balik2 je terus dok depan tv pehhh semangat beb mana boleh tak tengok rugi...

Semangat bukan main lagi cemas, berdebar, takut semua ada haha. tapi harapan kita hampir2 tipis untuk ke peringkat akhir namun hafiz Hashim bangkit menewaskan pemain Denmark di saat getir dan berjaya mara untuk menentang pemain china hari jumaat 14.05.10.fuhhh memang tarik nafas lega kalau tidak bungkus hehe....

Apa2 pun kita ucapkan syabas kepada hafiz Hashim kerana berjaya menewaskan pemain Denmark..Corak permainanya bagus kerana Hafiz Hashim berjaya mengawal fikiran semasa menentang pemain Denmark.Syabas di ucapkan....

Malaysia Boleh !!!


MALAYSIA melangkah ke separuh akhir selepas menewaskan Denmark 3-2 pada
perlawanan suku akhir Kejohanan Piala Thomas di Stadium Putra malam ini.
Lee Chong Wei mn Peter Hoeg Gade 21-17, 21-17.

Koo Kien Keat/Tan Boon Heong mn Carsten Mogensen/Mathias Boe 21-17, 21-19.

Wong Choong Hann tewas kepada Jan O Jorgensen 20-22, 21-16, 18-21. Mohd Zakry Abdul Latif/Hoon Thien How tewas kepada Lars Paaske/Jonas Rasmussen 26-24, 12-21, 19-21.

Hafiz Hashim mn Joachim Persson (DEN) 21-12, 21-10

Category : edit post

4 Response to "Piala Thomas: Malaysia mara ke separuh akhir"

  1. Yuni Aisyah Said,

    bukan separuh akhir la td tp suku akhir.pembetulan..=)

    separuh akhir nnti msia bertemu china..
    agak2 sape yg mng?

     

  2. tngok pong hahaha xder jiwa patriotik lngsung

     

  3. Kampungku2u Said,

    patriotik tu apa miera haha mesti search nak sebelum bagi jawapan.. :)

     

  4. Kampungku2u Said,

    yo ko hehe..... apo2 jo la jom p stadium putra nak tak sya.. sy bawakan... haha.. :) goyang la tu..

     

Klik Klik Di Sini

Time

Klik2 Di Sini

Award From Unniesya

Followers

Bagi Makan Ya

Klik Link

Ada Apa Pada Nama

MOHD AMIR
MMesra
OOportunis
HHarum
DDinamik
AAmanah
MMenawan
IIkhlas
RRamah
Apa ada pada nama?