Asmaul Husna

Calendar

Chat Room

Yahoo Massenger

Klik Klik

Klik Untuk Bagi Makan

Klik Link

My Blog List


Semalam aku ada jumpa phone nokia model aku tak berapa nak tahu sangat sebab mahal sangat hehe...lokasi aku jumpa di satu kawasan emmm nak ceritakan ke ni?tak payah la tahu ngee ~

Masa jumpa tu tengok phone masih ada battery tapi mis cal dalam 32 mis cal.aku cuba msg salah satu no yang mis cal ‘ada hilang phone tak ‘ tapi takde jawapan.aku cuba bukak inbox cari salah satu msg yang menyenangkan aku untuk cal..belek punya belek jumpa la msg abg syg.agaknya yang ni la kot jadi aku pun cal la mungkin kekasih dia or teman tapi mesra jadi aku cal... kan lambat2 susah hati plak....

AmiEr : hello lupa lak nak bagi salam Assalamualaikum... saya nak bagi tahu ada hilang phone tak?

Yuna : wslm... ada phone caler pink ( ketawa riang )

AmiEr : jadi macam mana saya nak pulangkan balik phone awk ni, awk dekat mana?

Yuna : dekat blablabla... awk lak dekat mana?

AmiEr : blablablabla....

Yuna : oh dekat je awk dengan saya..saya keja dekat celcom...

AmiEr : celcom yang mana ni ya ?

Yuna : celcom yang sebelah dengan pasaraya

AmiEr : Oooo saya tahu itu... ( ketawa riang ) nanti saya pulangkan balik niat masa jumpa memang nak pulangkan balik... ( baik betol anak sape la ni haha... )

Yuna : kalo awk free awk bagi la nanti...

AmiEr : ok

Sampai kat sini je ya cite dah TAMAT
Pergi buat keja la haha....ngulor je ya tahu.... =)

Category : edit post

2 Response to "Jumpa Phone Nokia Di Satu Kawasan"

  1. Yuni Aisyah Said,

    rezeki tu...jumpe ktne.??

     

  2. Kampungku2u Said,

    apa da rezeki mahal ke murah ke dah bukan milik kita buat pe kita nak miliki kan.... nanti mati saya yg kena soal n kena hentam kat malaikat maut... sia2 je hidup.. ok

     

Klik Klik Di Sini

Time

Klik2 Di Sini

Award From Unniesya

Followers

Bagi Makan Ya

Klik Link

Ada Apa Pada Nama

MOHD AMIR
MMesra
OOportunis
HHarum
DDinamik
AAmanah
MMenawan
IIkhlas
RRamah
Apa ada pada nama?