Saturday, March 6, 2010

Sibuk Dengan Urusan Kerja Harian


Salam bersua kembali mintak maaf banyak2 la ya sbb tak hupdate blog yang dah hampir2 nk bersarang....bukan apa aku busy dengan kerja yang patot aku siapkan sebab syarikat kami ada audit dari luar negara.....Jadi segala kerja yang melibatkan data yang untuk di audit kena update betol2 supaya tiada masalah apabila audit dijalankan..

Terasa begitu lama aku menyibukan diri aku dengan kerja,tapi dalam masa yang sama rasa dah tak sabar2 nak berblog kembali kerana berblog dapat hilangkan tension..sambil menziarahi kawan2 betol x?kan hehe......rindu2 ngee..

Tapi untuk 2 minggu yang sudah memang terlalu busy sampaikan balik rumah mandi,makan tido....laptop pun dah malas nak buka...lebih baik tido dari memenatkan diri berjaga semata2 nak update blog haha....apa pun time kasih pada yang ziarah.!!

Bila penat berkerja fikiran mula la melayang nak pergi tengok wayang.Tapi apa cite best sekarang ni ya?tolong bagi tahu nak kuar tengok ni..hehe...sebelum tu nak tanya, ada sapa2 nak ikut tak?kalo nak ikut jom kita sama2 enjoy sambil habiskan duit hehe....

1 comment:

ticher ina said...

kalau nk blanjer leh jeeee~~~

Klik Klik Di Sini