Asmaul Husna

Calendar

Chat Room

Yahoo Massenger

Klik Klik

Klik Untuk Bagi Makan

Klik Link

My Blog List




Salam Bersua kembali kali ni aku pergi jalan2 cari makan dekat pasar malam dan apa yang aku jumpa tu ha gambar yang menyelerakan anak tekak tengok pun dah terliurkan,sebenarnya aku pergi pasar malam nak beli apa je yang menyelerakan aku..

Gambar yang kat atas sekali tu nama dia nasi kukus..sedapppppppp....nanti nak beli lagi la haha...makanan yang ke dua aku satey.Jadi semalam aku makan sampai habis bila dah kenyang rasa nak tido lak tapi lepas makan tidak digalakan tido kerana nasi belum jatuh ke perot ehhhh betol ke?betol la kot hehe...

Kawan aku pulak sibuk nak cari astro sampaikan aku suruh dia beli nasi dia tak nak nak jugak astro,jadi aku bawak dia pergi cari astro nak sangat astro..katanya borink dok kat umah kiranya nak tukar selera la gamaknya sebelum ni asik beli DVD je hhaha lantak ko lah nak astro ke nak apa ke yang penting ko bayar sudah =)

Balik umah santap puas2 si kawan aku lak takdi masa dekat pasar malam dia beli satey jugak dia trngok aku beli satey dia pun nak beli satey.apa2 je lah.Kawan aku ni berdarah sejuk ckit jenis yang tak boleh kena tiupan angin sejuk mula la sejuk,kalau nak ikutkan kat rumah peti ais ada,tapi kalo beli air botol ke air kotak ke dia bukan nak simpan dalam peti ais tapi simpan dekat meja yang kat ruang tamu jadi yang suke minum sejuk aku je la hehe...rasanya tak elok sangat sebenarnya minum sejuk ni ada kala tukar2 la rasa nak minum teh panas buatlakan.Kalo dekat rumah,kawan aku ni nak minum panas je mungkin nak jaga uratsaraf tak nak bagi tersimpul haha...ya la sangat...

Macam aku lak jenis yang suke jaga pemakanan kekadang nak sihat kena makan makanan yang berkhasiat baru sihat tubuh badan...’Makan Selagi Boleh Makan ‘ Ngee....

Category : edit post

2 Response to "Makan Nasi Kukus Pun Sedap"

  1. waweeeeeeeeee....
    ni buat sy mau pegi makan nasik kukus esok neh...
    hahahaha

     

  2. syadat Said,

    salam..sedap nih nasik kukus..sy xpernah mkn pn..nsik kukus ngri mne ade?

     

Klik Klik Di Sini

Time

Klik2 Di Sini

Award From Unniesya

Followers

Bagi Makan Ya

Klik Link

Ada Apa Pada Nama

MOHD AMIR
MMesra
OOportunis
HHarum
DDinamik
AAmanah
MMenawan
IIkhlas
RRamah
Apa ada pada nama?