Monday, March 1, 2010

Hari Ini Aku Demam




HARI NI AKU DEMAM

Pagi takdi aku pergi jumpa Doctor....

Doctor : Ya sakit ape dik ?

AmiEr : demam Doctor...

Doctor : Sudah berapa lama ? ( soal Doctor )

AmiEr : Dari semalam lagi Doctor

Doctor : Ambil suhu badan.. Ooo demam ni...terus tulis dekat fail pesakit..

AmiEr : Emmm..sy nak.....( Doctor Terus Cakap )

Doctor : Hari ni saya bagi awak cuti satu hari

AmiEr : sebenarnya ayat Emm sy nak mintak cuti tapi doctor dah bagi tahu sebelum
saya cakap hehe kira bagus la kan.mana larat nk keja kalo demam..

Doctor : Ada ape2 lagi yang boleh saya bantu...

AmiEr : Takda doctor terima kasih doctor...( buka pintu kelaur tunggu amik ubat )

keluar makan jap lepas tu masuk koperasi,beli air mineral..kebetolan ada pakcik jual madu gamat..2 botol RM 30 terus beli bukan apa beli untuk kesihatan...Balik umah terus tidoooooo....sbb tak larat.....

No comments:

Klik Klik Di Sini