Asmaul Husna

Calendar

Chat Room

Yahoo Massenger

Klik Klik

Klik Untuk Bagi Makan

Klik Link

My Blog List



Hadiah ni aku dapat dari seseorang yang perihatin kat aku sebab jarang2 dapat hadiah sila gelak hehehehe... xde la gurau je ni hadiah birthday aku so dia bagi la....tapi hadiah ni birthday yang tahun lepas punya sila ketawa lagi haha....

Hadiah ni sungguh bermakna bagi aku sebab....nak tahu sebab apa?

1. Sebab jarang dapat hadiah..
2. Suke bila dapat hadiah
3. Dapat hadiah tanda orang ingat kat kita,tak kira la berapa ramai yang bagi 5 orang ke 10 orang ke yang penting dia ingat kat kita
4. Dpat hadiah mahal ke murah ke tak penting yang penting dia ikhlas nak bagi
5. Nak dapat hadiah susah setahun sekali belum tentu dapat ( sedihnya )
6. Dapat hadiah tak semestinya dari pasangan kita kawan di sekeliling kita pun boleh buat hadiah itu bermakna dalam hidup kita.
7. Dapat hadiah dari seseorang boleh buat kita fikir akan kebaikan yang ada pada diri seseorang itu betol ke? Hehe..
8. Dapat hadiah tanda seseorang itu ambil berat dekat kita walaupun dia cuma kawan kita sahaja.
9. Dapat hadiah boleh buat hubungan seseorang itu lebih rapat walaupun sekadar kawan biasa
10. Dapat hadiah boleh buat seseorang itu gembira dalam hidupnya.

Nak cakap pada yang couple lagi bestkan sebab

" Birthday je dapat hadiah ( kena bagi tu )
" Keluar jalan2 je dapat hadiah ( dah depan mata kan )
" Merajuk je dapat hadiah ( pujuk balik )
" Dapat no.1 dalam kelas dapat hadiah ( dah janji dgn bf )
" Datang bulan pun dapat hadiah ( bf belikan sbb tak boleh keluar hadiah jugakan )
" Takde kredit dapat hadiah ( abg topupkan )
" Sakit pun dapat hadiah ( abg dtg bawak buah kesukaan syg )
" Kawen lagi dapat hadiah ( tak sabar nak buka hadiah yang paling besar )

Haha bestkan pada yang couple.....apa2 pun nak tido dah dah malas dah nk fikir ..

Category : edit post

5 Response to "Dapat Hadiah Dari Seseorang"

  1. HonEyBuNNy Said,

    wahhh..bestnya dapat hadiah...from ehem2 la tu kan...hiihi

     

  2. Kampungku2u Said,

    Takde la wak...yang bagi kat saya ni adik angkat je...hehe ooo pk len ya.. :) nk kena ni haha.... :)

    jgn jeles ya.... :)

     

  3. Yuni Aisyah Said,

    bestnyer dpt adiah...suke la tu..hikhik..

    aritu pon kte dpt adiah dr seseorg..=P..dpt adiah 3 buah buku..suke sgt2..

    perasaan ble dpt adiah mmg bahagia la dan gembira cz ada org ingt kat kte..=)

     

  4. Kampungku2u Said,

    sya thanx sudi komen..kalo cam tu nk mintak adiah dari sya lak leh?sya kan byk adiah hehe...gurau je... :)

     

  5. Yuni Aisyah Said,

    mane ada byk..ckit je..kwn2 kedekut..=P

     

Klik Klik Di Sini

Time

Klik2 Di Sini

Award From Unniesya

Followers

Bagi Makan Ya

Klik Link

Ada Apa Pada Nama

MOHD AMIR
MMesra
OOportunis
HHarum
DDinamik
AAmanah
MMenawan
IIkhlas
RRamah
Apa ada pada nama?