Saturday, December 26, 2009

Xtvt Hari Ini Dengan Orang gaji Sexy !!


Hari ni aku shopping sakan al maklumlah dah dapet bonus beriban2 best2 #&*@$5bulan bonus + asb 2k saje ehhh terlepas cakap plak hehe...korang jgn marah ya bukan pa x baik sesama insan huhu...Ok berbalik pada shopping sakan aku lebihkan pada barang perabut bagi melengkapkan peralatan di rumahku...orang kata “ rumahku syurgaku ”

Besok XTVT aku mengecat rumah bagi nampak tertarik menarik ko memang de booommmm..haha xde la saje saje xde wat pa so baik aku mengecat rumahkan....da jugak faedahnya....

Aku ni boros ckit tapiii boros beli barang yang memberi manafaat dan kesejahteraan sesama insan hahaha....ape yang aku mengarut nie...xpe yang penting kita happpyyyy...
gambo aku rasa x yah aku masukan nanti org ckp paiiiyooo lak Just aku masukan orang gaji yang paling sexy dia ni yang bagi idea tok hiasan rumah haku walla..hehe. ...TQ luangkan masa baca entry yang aku tebarkan nie...kalo aku x hup date Busy la 2...x pun mls nk hup date....TQ

No comments:

Klik Klik Di Sini