Asmaul Husna

Calendar

Chat Room

Yahoo Massenger

Klik Klik

Klik Untuk Bagi Makan

Klik Link

My Blog List


Semalam aku keluar pergi karaoke setelah penat berkerja so layan perasaan dengan karaoke...kawan aku lak ajak memang baik sangat la untuk lepaskan tension...bukan selalukan sambil tu lihat permandangan bandar dot..dot..dot...hihihi..

Kawan aku pulak sorang ni dia ni suke menyanyi...biarpun sware cukup-cukup makan pun bagi dia ape yang penting kita gumbira...So layan la sampai pagi...Lagu pilihan Rock Kapak Baik punya ....

Lagu first aku nyanyi ape lagi kalo bukan wings huhu fav aku tuhhh....So nyanyi la puas puas walau sware tak sedap sampaikan anak tekak pun dah lain macam bunyinya....kawan aku pulak sware kejap bunyi kejap tak.....sampaikan dah takde sware jadinya kesian sungguh ...

Aktiviti Hari Semalam..

~ Siang tido...

~ mlm bangun goreng nurget ( hantu lapar )

~ mandi ....

~ Kemas pape yang patot ( orang Umah Lum da g... hihi..)

~ Pergi karaoke....( Layan Perasaan )

~ Makan Lagi... ( Jam kol 3 pagi )

~ Beli DVD Ninja ( Tak tengok pun lagi )

~ Tido....ZzZzZzZzZz......

Category : edit post

0 Response to "Lepaskan Tension Dengan Karaoke"

Klik Klik Di Sini

Time

Klik2 Di Sini

Award From Unniesya

Followers

Bagi Makan Ya

Klik Link

Ada Apa Pada Nama

MOHD AMIR
MMesra
OOportunis
HHarum
DDinamik
AAmanah
MMenawan
IIkhlas
RRamah
Apa ada pada nama?