Monday, December 21, 2009

Dinner Dengan Mc'd



Menyelerakan x ???bestkan haha mlm xd aku lanja kwn aku mkn mc’d yang x seberapa ni coz aku tahu kawan aku ni suke makan mc’d.. tu yang aku lanja dia mkn....giliran aku lak ada hehe...tguuu.....Tgu dapat bonus katanya..entah berapa riban la dapat dengar cite banyak melimpah ruah kat bank...p yang bank punya la..hampeh bank punya wat pe kan....bkn leh kuar pun....p yang betol banyak la....tu yang nak dengar.....huhu.....

Takde ape nk nk cite sangat just xtvt aku mlm ni kuar makan mc’d...terkilan sungguh aku x tgk2 lagi cite ninja yang aku beli smlm....entah bila la aku nak tengok ..beli dah beli dah...ngat nak p tengok wayang je... al-maklumlah aku xde masa lagi tok luangkan masa tok diriku ni tengok wayang...tu yang aku beli dvd ja....layan ja kat umah...Leh tergolek kiri,kanan,depan Belakang...haha.....Best2....

No comments:

Klik Klik Di Sini