Asmaul Husna

Calendar

Chat Room

Yahoo Massenger

Klik Klik

Klik Untuk Bagi Makan

Klik Link

My Blog List

Dinner Dengan Mc'd

On 1:18 AM



Menyelerakan x ???bestkan haha mlm xd aku lanja kwn aku mkn mc’d yang x seberapa ni coz aku tahu kawan aku ni suke makan mc’d.. tu yang aku lanja dia mkn....giliran aku lak ada hehe...tguuu.....Tgu dapat bonus katanya..entah berapa riban la dapat dengar cite banyak melimpah ruah kat bank...p yang bank punya la..hampeh bank punya wat pe kan....bkn leh kuar pun....p yang betol banyak la....tu yang nak dengar.....huhu.....

Takde ape nk nk cite sangat just xtvt aku mlm ni kuar makan mc’d...terkilan sungguh aku x tgk2 lagi cite ninja yang aku beli smlm....entah bila la aku nak tengok ..beli dah beli dah...ngat nak p tengok wayang je... al-maklumlah aku xde masa lagi tok luangkan masa tok diriku ni tengok wayang...tu yang aku beli dvd ja....layan ja kat umah...Leh tergolek kiri,kanan,depan Belakang...haha.....Best2....

Category : edit post

0 Response to "Dinner Dengan Mc'd"

Klik Klik Di Sini

Time

Klik2 Di Sini

Award From Unniesya

Followers

Bagi Makan Ya

Klik Link

Ada Apa Pada Nama

MOHD AMIR
MMesra
OOportunis
HHarum
DDinamik
AAmanah
MMenawan
IIkhlas
RRamah
Apa ada pada nama?