Asmaul Husna

Calendar

Chat Room

Yahoo Massenger

Klik Klik

Klik Untuk Bagi Makan

Klik Link

My Blog List

Cara Lukis Cartun

On 9:16 PM


Hari ni aku nak ajar korang cam ne nak lukis cartun tikus yang cukup di minati oleh kanak-kanak atau org dewasa....or yang tegah baca pun minat gak ke hehe...Apa-apa je la ehhh.... cam aku lak yg nak ajar....takde la....sebenarnya video clip ni aku upload cara-cara macam mana nak lukis cartun comel......

So korang tegok je la cara...nampak je senang & simple tapi lau nk buat alahai susah jugak...berbeza lak pada yang dah pandai...setiap manusia masing2 da keistimewaan yang tersendiri....ape yang pasti bakat semula jadi yang ada pada setiap insan harus di gunakan pada jalan yang betol x kira la berkaitan dengan ape jua sekali pun dalam dunia ni.....

Category : edit post

0 Response to "Cara Lukis Cartun"

Klik Klik Di Sini

Time

Klik2 Di Sini

Award From Unniesya

Followers

Bagi Makan Ya

Klik Link

Ada Apa Pada Nama

MOHD AMIR
MMesra
OOportunis
HHarum
DDinamik
AAmanah
MMenawan
IIkhlas
RRamah
Apa ada pada nama?